Saatlik ücretle çalışan devlet memurları, maaşlarında iyileştirme talebiyle bugün 24 saatlik grev gerçekleştirdi.
Memurlar, Maliye Bakanlığı'nın 2025-2027 dönemi için toplu sözleşmenin yenilenmesine yönelik esaslı müzakerelere devam etmesindeki gecikmeyi protesto ediyor.
Yaklaşık 9 bin saatlik ücretle çalışan devlet memuru, maaşlarında ve diğer haklarında iyileştirme talep ediyor ve bunun, insana yakışır bir yaşam standardı sağlamak için çok önemli olduğunu vurguladı.
Kıbrıs İşçi Federasyonu, Kıbrıs İşçi Konfederasyonu ve Kıbrıs Demokratik İşçi Federasyonu’nda örgütlü sendikalar, hükümeti saatlik ücretle çalışan memurları aktif olarak desteklemeye çağırdı ve aksi durumdaysa grev önlemlerinin artacağını duyurdu.
Son Güncelleme: 24 Haziran 2026 - 15:56
https://tr.news.rik.cy/tr/article/2026/6/24/saatlik-ucretle-calisan-devlet-memurlar-24-saatlik-grev-gerceklestirdi/